На кінець розрахункового строку передбачається збільшення питомої ваги автобусних перевезень між видами міського пасажирського транспорту.
Його розвиток передбачається за такими основними принципами:
- збільшення дольової участі в обслуговуванні міських пасажироперевезень;
- збільшення щільності автобусної мережі;
- охоплення автобусним сполученням усіх територій нових житлових масивів і зв’язків з ними;
- введення в дію і широке використання експресних маршрутів на магістральних напрямках;
- використання сучасного рухомого складу різної місткості.
В основному розширення автобусної мережі відбувається за рахунок розвитку в районах нової забудови та зв’язках з ними на напрямках ліквідованого трамвайного сполучення.
На кінець розрахункового строку приріст автобусної мережі складе близько 100,0 км, а її загальна довжина становитиме – 455,0 км. Щільність автобусних ліній по вісі вулиць – 2,7 км/км2.
Для збереження і обслуговування рухомого складу на кінець розрахункового періоду додаткових площ під АТП не передбачається.