Зони транспортної інфраструктури ТР.
До зон транспортної інфраструктури включаються:
Зона транспортної інфраструктури ТР-1.
А. Переважний вид використання:
- території смуг відводу залізниці.
- залізничні колії та їх облаштування;
- будівлі енергетичного, локомотивного, вагонного, колійного, вантажного і пасажирського господарства, сигналізації та зв'язку, водопостачання, каналізації;
- захисні та укріплювальні насадження;
- службові будівлі;
- інші об’єкти, розміщення яких дозволено діючими державними нормами.
Б. Супутній вид дозволеного використання:
- об’єкти, що технологічно пов’язані з об’єктами переважного виду використання або сприяють їх безпеці, в тому числі протипожежні, у відповідності до чинної нормативно-технічної документації;
- споруди, що призначені для охорони об’єктів переважного чи дозволеного виду використання;
Сумарна площа об’єктів супутнього виду використання не повинна перевищувати загальну площу переважного та допустимого виду використання.
В. Допустимий вид використання:
- об’єкти складського призначення різного профілю;
- всі види гаражів;
- автостоянки;
- об’єкти дорожнього сервісу;
- об’єкти, розміщення яких дозволено діючими державними нормами.
Зона транспортної інфраструктури ТР-2.
А. Переважний вид використання:
- залізничні і авто- вокзали;
- аеровокзали, терміналів;
- транспортні вузли;
- інші об’єкти, розміщення яких дозволено діючими державними нормами.
Б. Супутній вид дозволеного використання:
- об’єкти, що технологічно пов’язані з об’єктами переважного виду використання або сприяють їх безпеці, в тому числі протипожежні, у відповідності до чинної нормативно-технічної документації;
- об’єкти громадського харчування та іншого громадського, побутового обслуговування;
- споруди, що призначені для охорони об’єктів переважного чи дозволеного виду використання;
- об’єкти інженерної інфраструктури для обслуговування об’єктів переважного виду використання – автостоянки, гаражі, паркінги;
- громадські туалети.
Сумарна площа об’єктів супутнього виду використання не повинна перевищувати загальну площу переважного та допустимого виду використання.
В. Допустимий вид використання:
- об’єкти складського призначення різного профілю;
- інформаційні центри;
- об’єкти митного контролю;
- служби реєстрації;
- служби оформлення замовлень;
- рекламні агентства;
- магазини, торгівельні центри, виставки товарів;
- банки, відділення банків;
- відділення зв’язку;
- підприємства громадського харчування;
- готелі, центри обслуговування туристів;
- аптеки, пункти надання першої медичної допомоги;
- відділення, дільничні пункти поліції;
- кінотеатри, відеосалони;
- пошивочні ательє, ремонтні майстерні побутової техніки, перукарні і інші об’єкти обслуговування;
- культові споруди;
- універсальні розважальні комплекси;
- багатоповерхові, підземні і наземні гаражі, автостоянки на окремих земельних
ділянках;
- автозаправні станції, авторемонтні майстерні.
- інші об’єкти, розміщення яких дозволено діючими державними нормами.
Зона транспортної інфраструктури ТР-3.
Відносяться території вулиць, майданів (в межах червоних ліній).
А. Переважний вид використання:
- вулиці, майдани, проспекти, тощо;
- елементи вулиць - проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні
засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження;
- наземні та підземні мережі.
- інші об’єкти, розміщення яких дозволено діючому законодавству та державним нормам.
Супутні та допустимі види використання відсутні.